Kære medlem af Københavns Squash Klub

Vi er i dag stolte af at kunne melde en dato ud for hvornår vi går i luften med en ny hjemmeside for KSK. Datoen bliver d. 16 februar 2018, og fra denne dato skal du fremadrettet booke baner og finde andet information på cphsquash.dk

Hvorfor skifter vi hjemmeside?
Primært fordi der er en masse administrative opgaver i klubben, som kan optimeres og automatiseres på den nye platform, som hjemmesiden er bygget på. Dette frigiver tid for klubbens bestyrelse, som fx kan anvendes på at søge fonde og andre former for støtte, så klubbens lokaler forhåbentligt kan få et kvalitetsløft. Sekundært fordi vi ønsker at give både nuværende medlemmer og potentielle nye medlemmer en bedre oplevelse på hjemmesiden, både fra PC, tablet og mobil.

Hvad betyder det for mig som medlem?

  1. Oprettelse af bruger: ALLE medlemmer af KSK skal genoprette sig på den nye hjemmeside. Dette betyder også at der er mulighed for at skifte medlemskab. Vi har luget lidt ud i medlemskaberne og ændret på indholdet af dem, tjek dem ud her.
  2. Booking af baner: Baner kan kun bookes via den nye hjemmeside. Sørg derfor for at oprette dig inden du skal spille.
  3. Alt betaling af medlemskaber sker fremadrettet via betalingskort i stedet for betalingsservice, og det vil kun være muligt at betale pr. måned og ikke halvårligt. Bemærk at der ikke længere betales pr. kalendermåned, men at den første betaling sker så snart man opretter et medlemskab, og derefter bliver en ny betaling automatisk trukket en måned efter, og så fremdeles til medlemskabet afvikles.
  4. Glory Cup erstatter Isbjørn. Som en del af den nye hjemmeside introduceres en afløser for Isbjørnen. Fremadrettet vil medlemmerne blive matchet på baggrund af deres placering på ranglisten, med en spiller der enten er højere eller lavere placeret på ranglisten. Ønsker man at deltage i Glory Cup skal dette markeres under ”Min side” -> ”Glory Cup”. Nye kampe i Glory Cup udsendes automatisk hver 3. Uge.
  5. Dine bookinger som du som medlem har lavet til d. 16. februar og fremefter på den gamle hjemmeside vil ikke være gældende (vil blive slettet).
  6. Da alle medlemmer skal oprette sig igen på den nye hjemmeside, bliver ranglisten samtidigt nulstillet, så der er mulighed for at snige sig ind på de sjove pladser, hvis man er hurtig 🙂

Hvordan sker overgangen til den nye betalingsmetode?

Medlemmer med halvårligt kontingent, læs her:
Medlemmer med halvårlige betalinger, vil blive refunderet for det beløb de har til gode. Når du har oprettet dig som medlem på den nye hjemmeside, skal du tilgå denne formular, for at vi kan sætte processen med tilbagebetaling i gang. Sagsbehandlingstiden for refundering af kontingent kan tage op til 4-5 uger, da vi ikke løber i banken hver dag.

Medlemmer med månedligt kontingent, læs her:
Medlemmer med månedlige betalinger vil ikke få returneret kontingent. Det skyldes vores begrænsede kapacitet og de relativt insignifikante beløb ved skift midt/sidst på måneden, samt at kontingentet nu bliver billigere. For ikke at betale dobbelt er det derfor super vigtigt at månedligt betalende medlemmer annullerer eventuelle PBS eller automatiske betalinger de må have sat op, og gerne allerede øjeblikkeligt så der ikke fejlagtigt betales for Marts.

Ny e-mail: info@cphsquash.dk
I forbindelse med overgangen til den nye hjemmeside, nedlægger vi den gamle mailadresse info@ksknet.dk, og benytter fremadrettet info@cphsquash.dk som den eneste kontaktmail. Hvis I har forespørgsler skal de fremadrettet rettes til info@cphsquash.dk

Vi håber I vil tage godt imod den nye hjemmeside. Som med alle nye anskaffelser, kan der være lidt børnesygdomme, men vi satser på hurtigt at få styr på de værste.

De bedste hilsner

Bestyrelsen i KSK